3e

Tredje dagen avklarad på jobbet och jag ville aldrig åka hem. 2 brynplock och färgningar plus en makeup på våran praktikant Hanna. Helt underbara tjejer och miljö! Dock blev de parkeringsböter första gången jag körde bil till jobbet och 4 på 1½ år. Fan skulle ha kört över lapplisan om jag sett honom!

Nystädad och tvättad bil så nu gäller de att de är bra väder ett tag.

Har testat Kanebos rengöring och kan bara älska den än så länge! Har även testat Cliniques nya foundation och även den är en dröm, innehåller ingen olja och passar även oss torrisar perfekt. :)
 
Imorgon är de bara att hoppas på bra väder och att man håller sig pigg och kry så man orkar att parta hela natten lång ;D


Nu blir de att äta chokladpudding och persikhalvor, sen fixa naglarna valborgsfina.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hallo Mariah! Kul att du verkar trivas bra me att jobba här i Boden!! Och du, om det behövs testpersoner till olika saker du måst lära dig, så bara ring mig så kommer jag!! ;) Jag har ju nära, och får säkert gå för att kunna göra nåt sånt här trevligt! Det vore väldans kul! Jag hoppas att vi kan fixa en bil så vi kan komma till ma o pa på lördag, det var så längesen vi var hos er i Brändön..

Ha det nu så bra och trevligt på valborgsmässoafton, och sköt om dig! Många Kramar!

2010-04-29 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0