9:00

Slog äntligen upp mina stora blå/gröna ögon av mig själv i normal tid igen strax före 9! Rösten hade dock svikit mig o lämnat mig alldeles själv under natten.. Nu har den då smygit sig tillbaka. Strömmen hann oxå lämna mig alldeles själv till mitt öde men kom tillbaka så nu är tvättmaskinen igång o nu blir de att städa o sen färga ögonbrynen så jag ser mera levande ut. Går att missa mig om jag lägger mig i en snödriva, ingen skulle hitta mig jag lovar!

Ikväll är de kvällen med stort K, dagarna har räknats ner och nu är de Ingelas 50-års fest.


Dagens låt Volbeat - Radio Girl






Coop Forum i Kalix uppmanar till ShopExpress. Finn 1 fel...





Idas riktiga jag kröp fram i Kåbdalis.. ;)





Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahaha så jävla lejd bild på mig xD

2010-04-12 @ 15:08:31
URL: http://trasselharva.blogg.se/
Postat av: Mariah

Haha, jag vet! Men de är ju verkligen du iaf ;P

2010-04-13 @ 21:39:36
URL: http://missmariiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0