Boden..

Idag blev de jobb i Boden. Och som de flesta vet så skiner aldrig solen i Boden tydligen och de är så sant som de är sagt. ;) Var en helt okey dag. Kunde då ha vart lite bättre men de blev den på kvällen. For till Ingela o Glenn direkt när jag var klar. Där blev de kaffe o smörgås. Mums! Sen nagelförlängning, ögonbrynsplock och färgning. så nu är Ingela riktigt fixad inför festen ikväll, ny hårfärg och allt! Sammanfattar kvällen med att jag måste börja me astrologi. Helt otroligt intressant.

Efter dessa 2 dagar blir jag nog aldrig mer mig själv tror jag.. Hittade just låten ''Hej hej. Hemskt mkt hej'' me Hemliga Byrån bara de säger ju en hel del av mitt tillstånd. Nån rädda mig??

Själv så har man lyckas dra på sig nå helvete i halsen.. Så fruktansvärt ont så blir att försöka kurera sig imorrn så jag orkar me festligheterna. Städa bort påsken kan oxå bli en bra sysselsättning om jag känner mig manad för de..


Tack för en super trevlig o härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej kära du! Tack så mycket själv för igår!! Och du får ta tilbaks det där me solen, för visst lyser solen här, du vet hos oss och den underbara

Granntjejen du fick lära kanna ochn träffa igår!! Du for härifrån uppfylld av energier från både mig o Helena! Det kommer nog bli en intressant o trvlig kväll, får jag hoppas iaf! Kram!! ;)

2010-04-10 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0