Del 2

Som förra gången jag hade chans att ta sovmorgon kommer Ninja på att nu ska hon ut på egna äventyr... Fick iaf 3 minuters längre sovmorgon än förra gången, 07.22 väckte mamma mig med de glädjande beskedet. Tog de fasligt lugnt innan jag börja leta. Låg framför allt och funderade hur jag skulle kunna köra bilen utan att skita ner den. Nu blir de att sitta fast för hennes del....

Lång dag idag me fullt schema. Blir att packa städa och göra sig iordning för att börja rulla mot staden den stora kring 13.30. Blir ett möte kl 14 och sen en liten sväng på stan efter direkt ut till Ida för att snygga till sig inför kvällen valborgsfirande.

Funderar på att fara förbi skatteverket oxå idag men ska nog gruva mig en liten gnutta till. Inte precis att man jublar när man ska försöka prata med dom efterblivna människorna..

Trevlig valborg!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! Hoppas ni haft en bra valbors, me god mat o dryck! Och än en gång grattis till jobbet!! Verkligen kul att du ringde o berättade det! ;) Du e gullig du! Kraamm!!

2010-05-01 @ 14:56:49
Postat av: idaho

Hatar skatteverket. får typ ont i magen när jag tänker på det. ger alltid sjuk ångest för dom kommer oftast inte med nå bra. :S

2010-05-06 @ 15:57:40
URL: http://trasselharva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0