Freitag, viernes även kallat fredag

Ja trippen till Skeå gick perfekt. Så nu har vi nya kylaren, fläkten och ramen hemma så imorgon ska jag väl förhoppningsvis få en fullt fungerande bil. Håller för närvarandet att bli halvt tokig av att måsta låna bil hela tiden.


Har naturligtvis hållt mig hemma under dagen och får ett trevligt uppvaknande av att min hund har rymt. Första tanke var 07:17 att förbannande jävla hund döööö, men då sansade jag mig själv och ångrade mina onda tankar fort igen. Tänk att mattes lilla älskling är där ute i den stora världen alldeles själv på VÄGEN i morronrusningen! Lyckades dra mig upp ur min renbäddade varma säng o sen startade operation rädda/hitta Ninja. Fick mormor att skjutsa mig och leta fanskapet och hinner bara en bit så hittar vi en nyrullad Ninja på vägen. Blev duschen dirr när vi kommit hem igen sen ut o ligga på bron o torka nåra timmar. Sammanfattningsvis hade jag vart hund hade jag vart precis som Ninja, vill alltid ut på nya äventyr på våren.


I övrigt har jag suttit o solat största delen av dan. Utökat telefonräkningen me låånga samtal o världsproblem. Har kommit fram till på egen hand att killar har 1 hjärncell varken mer eller mindre och dom använder den absolut inte i onödan.. Räcker att jag säger de. Den dagen jag möter på en kille som skiljer sig från mängden ska jag absolut låta hela världen veta de och sen gifta mig me honom!



''Jag trodde förut att alkohol var bra för mig, så jag slutade tro''
'' Kvinnor gör inte narr av män - de flesta män är gör-de-självare.''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0