Härliga tisdag! Jobbiga onsdag...

Som sagt så blev de en härligt tripp till Kåbdalis me Ida, John o Johan igår. Var helt galet bra väder helt enkelt. Vi lämnade den gråa och trista vardagen i Lule o for till solen. Upptäckte att jag lätt skulle kunna bo i Kåbdalis me så mkt ögongodis.  

Inte sovit många timmar i natt så är fruktansvärt trött nu. Mobiljäveln krascha i natt dessutom.. Än en gång konstaterar jag att man inte ska ha tekniska prylar. For o väckte Ida o Tora lagomt tidigt imorse vilket jag tyckte var en riktigt bra idé, dom höll väl inte riktigt me mig skulle jag tro. Blev en sväng till stan o sjukgymnasten me brudarna o sen max för lite mat. Fick ryggen utstäckt idag igen o de är så underbart skönt, somnade dessutom nåra minuter under sträckningen.

Nu blir de att återgå till att plugga på inför Loréal jobbet imorrn och skaffa fram en vägbeskrivning till coop forum i Kalix. Sen göra ett nytt försök att få lite sömn o vila!

Sen Grattis Ingela som fyller 50 år ung idag! :)




''Jag är så blond. Det skulle helt enkelt inte vara logiskt för mig att ha mörkt hår''


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej du rara Mariah! Ja du e då för gullig! Tack för Gratulationen, 50-år UNG, helt sant! ;)

Och det här sista du skrev ''Jag är så blond. Det skulle helt enkelt inte vara logiskt för mig att ha mörkt hår''Det stämmer såå bra på mig, hi, hi!

för i dag har jag ju vart till frissan o du ska få se på fredag... Kram!

2010-04-07 @ 22:48:56
Postat av: Mariah

Ja självklart! Skulle aldrig tro att du är en dag över 40 ;) Ska bli så kul att se ditt ''nya'' jag imorrn. Kram :)

2010-04-08 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0