Jag ser de snöar..

Idag har jag då blivit lite mera mänsklig efter magsjukan o förkylningen. Kan dock i princip äta 3 vindruvor o sen mår jag dåligt igen.. Tycker de är så jävla typiskt att så fort vi har planerat att festa, vinkväll eller nått annat roligt så kan man ge sig fan på att jag ska bli sjuk på ett eller annat sätt. Så från och med nu så är de slut på planerandet o vi blir enbart spontana tycker jag eller så ska jag vara i karantän konstant.
Får se om jag orkar ta mig till Ida och dom andra ikväll om jag har tur.

Ja och då som rubriken säger så snöar de nå fruktansvärt mkt, kan inte tänka mig att de blir sommar de närmaste halv året.. Satt ute ett tag i solen imorse men de kan ju lika gärna bara vart en illusion..

Äntligen börjar onsdagen närma sig då jag ska iväg och spå mig i Boden, ska bli riktigt spännande att höra o sen se om nått kommer att stämma in.

Från de ena till de andra så har jag då stickat klart sjalen, tog precis 2 veckor o 4 dar så är ganska nöjd då. Funderar på att bli proffesionell stickerska men är nog ett tag bort än.

Näe nu blir de att gå o vila o ligga ner som jag blivit beordrad till.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!

ja,men det var otur det här me magsjukan, men du ska se att du blir bara friskare sen!! ;)

Men va duktig du e som stickat färdigt!

Oooo.... sån spännande att du ska spå dig på onsdag! Så de e hon Helena rekommenderade?

Jag måste ju få utförlig rapport!!

Krammm!!

2010-04-17 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0