Jag teknisk? Näää..

Som tidigare sagt jag ska hålla mig så långt borta från tekninska prylar. Ännu en gång så har de blivit nå skit me den stora datorn, har nått malware program som gör att allt typ kraschat. Ringde Go On idag trevlig killen den dära Robert synd bara att han var tvungen att förklara för mig som fattar i princip noll. Har nu iaf lyckats göra allt han sa men inte fan hjälpte de ett dugg! Fick iaf min dator ren så de var ju alltid nått. Blir nog att ringa nån av mina betydligt mera tekniska kusiner Peter eller David.

Borde hitta en kille som är både mekaniker, datatekniker och älska att laga mat. Finns dock inte så många av dom, har inte hittat nån hittills. Den ultimata killen med andra ord. Alla tips och förslag är välkomna!

I lördags så fick jag tillbaka min älskade bil. Helt jävla underbart! Ett helt annat motorljud och en helt annan bil. Som tack så fick pappa låna en riktig bil till jobbet idag ;)

Kvällen kommer att spenderas me Ida bra film och Ben & Jerrys.
Guud va jag har saknat den bruden kan jag säga!

Årets sommarplåga kommer garanterat bli Hey, Soul Sister me Train! Så spetsa öronen o lyssna efter den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0