Krogfesten

Ja igår blev de då krogfesten på Cleo. Mkt folk och i de stora hela helt okey. Midda här hemma före riktigt trevlig sen förfest hos Martin B sen bar de av mot staden Den stora. Väl på Cleo är en mkt full John man möter först av allt, han åkte hem ganska fort (Fri bar är inge bra tydligen). Tycker verkligen vi borde fara till en annan stad o gå ut, här känner man ju hälften av allt folk och har nån connection till 95%. Ganska fort konstaterade jag att Trollhättan hade mkt bättre planlösning me betydligt färre trappor, lyckades ramla ganska tidigt under vistelsen och slå i huvet i någon jävla grej som stack ut från väggen..

Så vad jag lärde mig i natt är:
Du skall dricka mkt vatten.
Du skall icke använda högklackat. 
Du skall ha en nära vän du kan lita på som greppar dig i fallet.
Du skall icke gå nära väggar eller annat som kan attackera dig.
Du skall icke ta av dig skorna ute i snön. (OTROLIGT KALLT)
Du skall ha så lite kläder som möjligt utan att de stör någon (äckligt varmt och fruktansvärt kvavt). 


Idag blir de påsklunch med mormor. Helst hade jag hoppats på att kunna ligga i soffan hela dagen o bara se på film o massa repriser men icket..

Fick nått il i måndags o kom på att jag skulle börja sticka på en sjal oxå. Börja me 224 maskor på 3ans stickor och äntligen har de börjat dra lite. Hade ju tänkt ha den klar till på lördag men tror inte riktigt de.



''En klen hjärna ger raska ben, därav min snabbhet''


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej igen!! Ja, här fick du verkligen lära dig en hel del, men nyttigt, eller hur!?

Hoopas påsklunchen smakade bra! Hälsa ma o pa!

Kram!

2010-04-05 @ 14:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0