Nedräkningen kan börja

Japp på fredag är de valborg, blir grillning osv hos John och förhoppningsvis så kommer även Sandra dit som tillbaka på svensk mark på torsdag 14:40. Fan va kul de ska bli att träffa henne igen. Nu ska jag ju naturligtvis försöka att inte tagga allt för mkt, brukar ju ha en tendens att dra på mig nå jävla sjuka när vi planerat nått..

Idag blir de at fara till Boden och vara duktig och jobba på Parelle. Ska få gå igenom stängningen idag och sen blir de jobb onsdag och torsdag. Skönt att komma ut bland folk!

Igår blev inte kvällen som planerat men mkt bra ändå. John o Johan kom hit på varsin hoj och var lite sociala. Dessutom fixade dom datorn så kan inte vara nå mera tacksam just nu!


Näe nu måste jag börja göra nån nytta så jag slipper stressa ihjäl mig sen.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej kära du! Jaha, de var idag du skulle börja på Parelle!! Men du får titta förbi mig på butiken nån lunch o jag tittar förbi dig oxå vid tillfälle! Har du hunnit smälta in spådomen än? Det kan ta ett tag att ta in men det blir nog bra med allt detta , o jag tyckte det var sååå spääännnande då du berättade! ;) Jag blev så sugen att göra det nu på en gång.... Jag ska deala me din förstemor om när det kan passa henne!

Kram o lycka till på jobbet!!

2010-04-27 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0