Sagt upp sig..

Gårdagen tog en härlig vändning. Sov inte många timmar på natten och var galet trött på morronen. Pappa hade magsjuka så jag flydde ordagrant Brändön för att söka trygghet i stan. Ett besök hos sjukgymnasten och sen raka vägen till Nina, Jarkko o vovvarna me Ninja. Midda där som Jarkko lagat me lite hjälp från Nina. Sen var tanken att fara o valla lite efter men vi kom fram till att de var betydligt skönare i soffan me godis, paj och jordnötsringar. Väldigt mkt lättare än att vara ute i kylan.

Har spenderat dagen på altanen i solen och förvärrat förkylningen men hellre de än magsjuka iaf.
Så har blivit en lugn kväll me film, såg precis klart Upp och The Bounty Hunter, kan se mig själv där om typ 10 år, haha!

Imorgon blir de att fara till Sara och en låång promenad så vi hinner skvallra lite.
Sen scones och te då andra Sara slutat jobbet, var alldeles för länge sen sist!

Nu blir de att sticka lite eftersom min hjärna då sagt upp sig helt nu.. Har försökt att löneförhandla men de lyckas jag absolut inget vidare med så nu kör jag me detta motto ''Är hjärnan dum med mig så är jag dum med den''. Har lärt mig av den bästa!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Halloj! Ops, har Ronny fått magsjuka, trist, undra om´han blev smittad av småbarna från i lördags! Mina barnbarn har då peppar, peppar klarat sig än från det! Bara det int e nån annan som drabbas, men int va jag hört el vet än!

Kram Ingela!

2010-04-13 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0