Shoppingdag!

Ja nu kan man ju säga att jag glömt bort de mesta som handlar om internet men nu kommer iaf en uppdatering.

Blev en rejäl genomgång av bilen igår, tvätt utvändigt o putsning invändigt så nu skiner pärlan igen :)

Idag blev de en riktigt mysig dag på stan med mamma o Ingela. Vi shoppade, fikade och åt riktigt god mat! För min del blev de en kjol, sjal och en nya bh. Har ju blivit helt tokig i armband så vart ganska sugen på nåra riktigt läckra på pieces accessoarer blir nog många svängar dit skulle jag tro.. Nog visste jag om att luleborna var lätta att roa men att så många kunde samlas runt en korg me jätte ägg o börja fota de trodde jag inte..


Imorrn blir de utgång på Cleo kommer nog bli ett riktigt drag där ryktas de om.. Hoppas man inte har för höga förväntningar bara.

Har legat på latsidan denna vecka när de kommer till vallningen, ryggen har smärtat för mkt. Så nu får man ta tag i de efter helgen.

Nu blir de att dricka vin o se på Upp med mor o far!


Sen några bilder från dagen.
 


Några fascinerande luleåbor.




Mamma o Ingela på Roasters!










Ingen aning va som pysslas me hära.. ;)




Avslutningsvis en fin bild på bästa väninnorna!







Kommentarer
Postat av: Ingela

Halloj Mariah!

Hi,ni vilka bilder du tog på "mammorna" ;)

Ja, gu vad kul vi hade, de måst vi göra om!!

Kraammm..!

2010-04-05 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0