Spå-onsdag

Ja då var spåsessionen i Boden avklarad. Måste säga att de var skrämmande då hon började säga alla ställen i ryggen jag hade ont på och va som hänt utan att känna mig eller pratat me mig. Huvudvärk och magkatarr kände hon oxå av. Obehagligt tyckte jag! Fick veta mkt kring jobb, utbildning, Ninja och kommande relationer, väldigt intressant sen får man se va som stämmer in i framtiden. Efteråt for jag o mamma och fika me Ingela i Enter. Ingela fick oxå blodad tand så blir en session för henne me nu och kanske mamma me.

Beställde delar till bilen förra veckan från skeå som skulle skickas med bussen och igår kom dom på att dom glömt skicka upp delarna, så om ca 1 timme bär de av mot Piteå och sedan She-left-you me pappa och införskaffa mig delarna så jag får tillbaka Pärlan i kördugligt skick.

Riktigt grått ute idag. Kom hem ca 7:00 så är galet trött nu. Ska försöka sminka mig slänga i mig nå frukost och sen iväg mot She-left-you. Jag älskar de verkligen.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0