Fabulous lördag!

Blev fest och utgång mot min vilja i lördags. Får väl säga som min kära släkting brukar säga om sig själv ''dom lurade mig, de var inte mitt fel''. Före festligheterna så var de jobb på S-blommor igen, blev en ganska lång lördag så slutade vid 16 sen blev de raka vägen till Nina o Jarkko. Ganska mkt folk på Allstar.. kan sammanfatta de med halva Luleå Hockey, Luleå fans, en massa härliga nya männsikor o en massa kära återseenden. Har fortfarande inte lyckats smälta ett av möten, hade väl aldrig förväntat mig att se honom igen men de var jättekul!


Idag så har jag o Ninja tränat delning. OJ va matte har glömt hur viktigt de är med noggrannhet men nu har jag kommit på de igen. Skönt att träna nått litet här i början iaf. Blir lite mera imorrn om vädret tillåter skulle jag tro.


Nu närmar sig påsken kan inte fatta att tiden går så fort, nu är de snart valborg o sen midsommar o sen blir de.. Ja just de..


Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0