Goda gärningar

Nu är de att återgå till vardagen igen. Men de är fruktansvärt tomt fortfarande. Stängde av min mobil natten till söndag (har fortfarande inte slagit på den), kände att jag behövde få bearbeta denna tragedi i min egna takt.. Så idag blev de att åka till Nina och cougar town rally, de behövde jag verkligen har inte ansträngt smilbanden sen lördag före ungefär kl 20.01

Satt nu och läste olika bloggar o forum om hockey, tydligen så har luleås befolkning ganska dålig hörsel.. Vi på ståplats skulle aldrig skrika ''hata sittplats'' vi skriker ''vakna sittplats'' eftersom att luleås sittplats är tame fan lamast i hela hockeysverige. Ta efter skeå lite grann vetja!


Har fått min kära far att ploga upp så vi ska kuna träna lite så nu finns de inga bortförklaringar att låta bli! ;)


Dagens goda gärningar

1. Jag klev upp, förhoppningsvis så blev väl nån glad för de.
2. Jag lät bli att röra datorn i huvudtaget eftersom jag fortfarande är nere i besvikelseträsket totalt!
3. Såg de ryka ur Ninas grannes soptunna, så lät informera dom om de. Så nu borde jag väl ses som en lite bätre människa. Och som tack skulle jag gärna se att HV71 slår ut Timrå med 4-0 i matcher på en gång.



''En raksträcka är bara en transport till nästa kurva''


Kommentarer
Postat av: Nina Jilla Viska

nå nu är de bara dra upp smilbanden lite mera hurru. inte låta sådär bitter om raksträckor & kurvor. en karusell som bara går rakt fram kan knappast betraktas som en karusell...



2010-03-16 @ 15:09:56
URL: http://naijalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0