Nytt jobb - nya möjligheter

Äntligen klart, börjar på The body shop 24e maj. Öppning av butiken är 27e maj så kommer bli riktigt bra tror jag.

Valborg vart trevlig som förväntat tills de spåra så att säga.. Gårdagen spenderades med Ida och Tora, färgning av mitt hår och en hel del slappande stod på schemat. Kvällen spenderades med Patrik och vi for på roadtrip till hans mormor och morfar i Kemi. Galet trött idag efter mina 2½ timmars sömn i natt.

Vart en sväng förbi på Idol i Coop Arena idag oxå. Dock inte så jätte intressant. Björn Nagander ställde upp i år igen, har ingen aning hur de gick för honom..

Nu har mobilen gjort sitt så imorgon blir de att fara och köpa en ny. Har lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha men någon snygg billig så ska jag köpa en ny när jag har jobbat ett tag.

Nu ska jag försöka göra mig lite små klar så jag kan åka till Patrik på ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0