Nu mobil 1½ dag

Sandra åkte hem för ett tag sen. Mkt trevlig kväll med modevisning och sen grillning osv. Kläderna var helt otroliga! Isabell har verkligen gjort ett fantastiskt jobb. Blev en riktig grillning me burgare o ostkorv o allt annat som hörde till. Dessutom visa Sandra mig vars Karlavagnen ligger. 
Men de mest otroliga var ändå stjärnfallet vi såg!

Köpte en ny mobil i måndags, vart rätt nöjd tills den sluta funka igår. For in på The Pohne House och snacka me den dryga jäveln igen. (Vilket jag även påpeka för honom när jag skulle köpa den).
Fick iaf en ny vilket jag tyckte var otroligt snällt. Men så frågar han mig -Är du nöjd me mobilen då? Jag trodde han skämta me mig! Är jag nöjd me en mobil som lägger av efter 1½ dag??!! Ja de är klart jag älskar verkligen att köpa nya mobiler 1 gång i veckan, eller inte! Kunde inte annat än att skratta!!

Nu har jag kännt ganska länge för att slå nån.. Och de jävligt hårt, så för allas eget bästa undanber jag alla som jag inte brukar gilla att hålla sig långt borta och såna som jag troligen inte kommer gilla gör samma sak. Låter som världens bitch men har mina anledningar till de oxå!

Längtar så till onsdag då vi ska ut. Brukar i vanliga fall säga att man bara ska dricka de man tycker är gott och ha trevligt och framför allt bete sig, men målet för onsdag är ha kul och inte komma ihåg ett skit på torsdag. Och ännu en gång vissa bör hålla sig långt från krogvärlden då eftersom jag vägrar stå för va jag är kapabel till på onsdag.

Nu blir de att hoppa i duschen och sen se film..
Sen typ dö för att återuppstå ikväll eller senast imorrn då jag ska jobba.

''That was funny, but I don't like you, so i'm not going to laugh''
Den tanken har gått genom mitt huvud alldeles för många ggr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0