Tisdag den fantastiska dag

Min första tanke när jag slog upp ögonen på morronen var ''vilken underbar dag, allt detta me min mage har bara vart en fruktansvärd mardröm'' men oj sen kom jag tillbaka till verkligheten. Pallra mig upp efter många om o men. Kom fram till att idag MÅSTE jag tvätta bilen om jag ska kunna åka till umeå imorrn. Risken fanns annars att bilen hade fått rejäla körproblem så skitig som den var. Och dum som jag är så ignorerar jag fullständigt läkarens ordination om stillhet och lugn vila. Nu får jag stå mitt kast efter 2 timmars bilstädning o tvätt så blir de sägläge resten av kvällen när de inte finns nån energi kvar i kroppen.

Första snön har ju oxå hunnit komma, känns lite som att jag lever i nån slags bubbla tycks missa allt som händer hära.. Blir bättre nu när jag får rensa upp mitt liv och piggna till.

Dags att sluta tycka livet är rätt jävligt o börja packa lite sen blir de som tidigare nämnt sängläge för att ha energi att besöka Havanna imorrn o sen köra mot umeå :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej kära du! Ja du skulle nog ha hört på läkaren o vilat idag! Men ska du int åka buss elr tåg till Umeå? Skulle du int sälja bilen? Nåväl, ta det nu försiktigt me allt!! Och så syns vi! Kraaamm!

2010-10-12 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0