Mitt nya liv med en golvmopp

Ja nu skulle man kunna tro att jag akut bytt ras till nån liten trasselsudd men så är inte fallet. Har kommit fram till efter en del eftertanke att jag faktiskt spenderar mest tid med golvmoppen nu mera. Är de inte valparna som har pissat inne så är de 5 hundar som kommer in rusande från den blöta gräsmattan. Men inte mig emot då moppen är en perfekt vän, säger aldrig emot, blir aldrig sur, arg eller besviken och lyssnar alltid. Ja inte finns de mkt att klaga på då inte. Så vi höjer ett glas förgolvmoppen och borde nog oxå införa Golvmoppens dag i kalendern!

Ca 4 grader och regnigt ute och kallt inne, försöker värma mig över en kopp kaffe i väntan på att valparna ska göra de dom behöver. Denna dag är perfekt för att dum glo på dåliga program och vad passar bättre än The real housewive of New York. Tycker de är helt otroligt när kvinnan säger -Älskling jag behöver ett plan, de ska inte vara billigt. En annan är ute och shoppar med sin man, 23 plagg senare och ett väldigt högt 5 siffrigt belopp nästan 6 siffrigt belopp så frågar mannen om hon är nöjd, svaret blir då -Visst älskling behöver jag ens svara. Sen får hon frågan av sin man, kan jag få en puss? En snabb puss som knappt hinner ta får han. Så fruktansvärt otacksam kvinna, är konstigt att de finns så otroligt bortskämda människor som inte gör nått för de heller.

Själv kände jag för att unna mig något riktigt uppiggande igår och vad passar då bättre än en bh och matchande trosor i klatschig färg?! Slänger in en bild på den underbart våriga pralinen..




Nu vill vi ha vår så man blir lite brun, då blir de ännu snyggare me turkost :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

hej kära Mariah!! Jag tycker oxå vi för in golvmoppens dag!! Ha,ha!!

Du har köpt en snugg bh-trosa!!! Ibland måst man pigga upp sig me nåt, så sant så!

Många solkramar fr "andramamman" Ingela ;-)

2011-04-05 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0