7 små...

Hmm.. Känns inte snällt att kalla mina 7 små valpar för Djävlar men just nu så kan jag inte säga mkt annat. Snart 6 veckor och dom försöker fullständigt göra livet extra jobbigt för mig. Trodde väl aldrig att nån av dom skulle försöka ta sig upp för trappen, men mkt riktigt när jag sitter och dricker en kopp kaffe så ser jag till min fasa Jess halvägs upp för trappen och får kasta mig över grinden och hämta ner honom. Förutom trappen så får alla kablar sig en omgång så nu har vi arrangerat så dom är käckt upphängda på väggarna.

Trots alla påhitt så är de ju ändå mattes små charmtroll så dom kommer undan me precis allt.

Ikväll så kommer Patrik äntlingen hem och som jag längtat. Blir att hämta honom vid tåget kring 22. Så nu blir de lite ordning återställt över helgen. På lördag kommer Ingela och ska stanna till på söndag, trevligt att få träffa henne lite oxå länge sen sist.

Nu är de hög tid att göra lite nytta och sen sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0