Äntligen leksaker

Idag kunde jag inte hålla mig längre. Valparna levde om så jag tror dom hade kunnat väcka en död. Så beslöt mig för att släppa ut alla i hallen och ge de små liven några leksaker, de klassiska knutarna blev väl uppskattade och Nick aka björnen var först på dom. I deras fall gäller minst kommer först.

Fruktansvärt långsam dag efter 4 sömnlösa nätter känner jag mig som ett lik och bedriften att le sparar jag in på en hel del.

En del förändringar när nya schemat kom igår så nu blir de att spendera sin lediga måndag me att ringa A-kassan. Kan ju bara sammanfatta allt som att jag är så fruktansvärt jävla less och förbannat trött på allt jävla svammel. Tror jag framöver kommer måsta börja skriva ut * ist för alla svordomar som nog kan råkas åka ur..

Nu strax slut för idag, känns skönt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0