Inte många dagar kvar

Nu är de inte många dagar kvar till Alla hjärtans dag och lite planering är de dax att börja med. På jobbet är de fullt med alla hjärtans dags förslag till presenter. Och vad är bättre än att just ge till någon annan. 14 feb är en dag då man borde visa mera uppskattning till föräldrar, syskon, sambo och alla andra som betyder mkt för en. Och just detta har jag tänkt göra. Håller på att knåpa ihop ett litet paket som jag tänkte skicka ner till Umeå, mer än så säger jag inte ;)

Idag är de äntligen min lediga tisdag och har man får tid för att ta hand om all tvätt och dylikt. Herregud va man glömmer all tid och rum när man bara har ögon för de små. Blev en titt in till valparna så fort jag kom hem igår, huvudet värkte så tänkte att jag lägger mig en stund och vilar hos dom. De slutade med att alla valpar så lugnt kom och la sig runt mig. Jack la sig över min hals, Star tyckte att han ville ligga på kudden just i ansiktet på mig och resten kurade ihop sig bredvid. Så otroligt mysigt!

Har fortfarande jättesvårt att välja en valp, ligger vaken om nätterna och funderar. Just nu händer de så mkt kring dom och vissa börjar söka mera kontakt än andra. Tex Star som letar upp en direkt när man kommer till lådan och ska upp i famnen. Näe val av valp och namnen till dom är lättare sagt än gjort.

Nu ska jag försöka börja vara duktig för dagen och få så mkt som möjligt gjort.

Ha en skön dag i solen!!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha,ha!! Spännande!! ;-)

2011-02-09 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0