Valpar + Chokladtårta = Lycka

Igår så kikade Lotta med familj förbi och spanade in valparna och som de flesta valpköpare ville dom ha allihopa. Men lille Tayson som dom valde första gången fick de bli. Tror allihop kommer trivas jättebra med varandra. Så nu är de bara den eviga väntan för dom innan han flyttar.

Möttes av en trevlig syn när jag klevv upp på morgonen. Valparna hade tagit sig genom grinden ut i hallen och rivit ner både en lampa i fönstret och blommor. Men irriterad kunde man inte bli när de små änglarna ligger och sover, kikar upp och blir överlyckliga när dom ser att man vaknat. Dessa små kommer undan med precis allt!

Sovit 1 natt på 5 dygn och satan så trött jag är, känner att nog äre bara luft man lever på just nu. Men energin som finns den blir allt tilldelad valparna. För där finns inget ''jag är trött''. Gett upp allt vad sminka bort tröttheten och fixa håret heter, kommit fram till att de bara blir värre med de.

Om nån känner för att göra mig riktigt glad så får ni gärna baka mig en riktigt fet chokladtårta då blir jag nog mig själv ett tag =)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej kära du!!

Vi får väl se till o fixa en chokladtårta elr nåt me choklad då jag kommer!! :)

Kram!!

2011-02-22 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0