Vilken helg!

Ja helgen är över och har vart helt underbar. Ingela hälsade på och Patrik kom hem. Har hunnit med lite shopping, jobb, mys och även massa besök. Nu vill jag bara att de ska bli nästa helg så han får komma hem igen, var en tung morgon när han var tvungen att åka upp igen.

Dragit på mig en ny förkylning igen så får se hur den artar sig, kan hittills knappt ta på mig kläderna själv så snart behöver jag allvarlig hjälp tror jag.

Morgon dagen börjar med ny hårfärg och sen jobb mellan 12-16 så borde inte vara så svårt att pallra sig upp och fixa 4 timmar. Hade behövt fixa nå delar till bilarna oxå men de får bli ett senare projekt.

Valparna fick för första gången prova på att vara ute i snön i helgen och de var rätt konstigt tyckte dom. Nu vill man bara ha dom ute hela tiden så dom får vänja sig. Nu är de bara lille Jess som söker ett nytt hem så hoppas att jag hittar ett riktigt underbart hem till min lille kämpe.

Oj vilka vårkänslor jag fått idag, har vart ute o letat vårkläder hela lunchen men hittade bara 1 tröja jag inte ens fixat att pröva. Så nu får mamma agera påklädare ikväll så vi får se den på.


''Se nu tittar lilla solen in igen''


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mariah!! Att det var helt underbart att komma till er alla i Brändön!!Så trevlig o härlig helg! Ni ska ha mycket tack för allt!! :-) och så dessa goa söta valpar, alla så så underbara!! Vill ha, vill ha!!

Kram, kram!!

2011-03-03 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0