Catwoman

Ja va kan man säga, träffade en riktigt ovanlig tjej igår. Hade en inbokad sminkning igår em, hör en tjej surra me Mia när jag är på lunch

Tjejen: Jag hade bokat en sminkning

Mia: Ja välkommen, Mariah som ska sminka dig är tillbaka från lunch på 5 min så du kan hänga av och sätta dig.

T: Jag har klätt mig så varmt jag kunde me ull och linne.

M: Ahaa

Efter ca 5 min kommer jag ut efter att fått en bild i huvet av henne. Men vem kunde tro att de skulle stå en tjej me orange långklänning i linne och lång väst utanpå de i beigerutigt.. Sen var de konstant surr även trots jag försöker avsluta de.

Så mitt i alltihop kläcker hon ur sig att jag vann en talangjakt i sommras på P3.. Jasså tycker jag, va var de för tävling då? Att låta som en katt får jag till svar. Vad kan man svara på de?! Inte vet jag om jag velat erkänna de o vara stolt..

En stund senare när vi pratar färger så förklarar jag att de finns rätt många färger som kan skära sig mot orange. Sen kläcker hon ur sig att hon tänkte på att ta på sig neutrala färger och just därför hade valet landat på orange (apelsinorange)!!

Gillar spännande original, ingen dag är den andra lik!



Själv har jag lyckats bli förkyld eller nått igen, halsen och öronen känns vars dom sitter ovanligt nog. Och ryggen ska man nog inte ens fundera kring, har iaf fått en läkartid nu hos dom omöjliga läkarna.

Känns som att de blir väldigt fullt upp nu framöver och tiden för en förkylning finns inte, både jag o mamma försöker boka in allt som ska hinnas me innan valpningen, så på tisdag en efterlängtad massage!

Idag är Ninja inne på dygn 56 så nu är de inte länge kvar


Näe nu har jagen ambition om att orka diska innan de bär av mot jobbet och kanske plocka ihop lite, men de beror helt på va kroppen och huvet tycker om de så måste göra ett tappert försök nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0