Allihopa sålda

Nu är alla valparna sålda men än har inte alla flyttat tack och lov. Igår var de lille Jess tur att pröva sina vingar och fick flytta till Olivia i Lycksele. Eftersom han aldrig hade träffat henne så blev de en stor omställning och när jag satte ner honom vid bilen åt dom så flydde han hem tillbaka till bron. De gjorde fruktansvärt ont när man kan se hur orolig valpen är och saknaden efter mamma och syskon blir mera påtaglig. Jag hoppas med hela mitt hjärta att han får de toppen bra, Olivia verkade som en glad och positiv tjej med fötterna på jorden och hade sen tidigar en kusin till Ninja.

Tror verkligen inte att jag utsätter mig för samma sak igen att måsta skiljas från alla valpar, så blir nog att köpa färdiga valpar hädan efter... Ikväll är de Taysons tur, är själv alldeles slut efter alla förväl så får väl se hur detta går. Mår riktigt dåligt för att skicka de små liven, men som sagt är de livets gång..

Fick dessutom min nya mobil igår men har verkligen inte ens orkat öppna kartongen när vi skulle skicka Jess så får väl bli nån dag i helgen eller liknande.

Annars så går väl livet sin gilla gång hemma på gården. Tyvärr fick jag veta att min rygg blivit sämre igen så nu vill dom få mig sjukskriven, medicinerad och röntgad på nytt. Har haft oturen att börja tappa känseln i båda benen och ena armen så nu börjar de brinna i knutarna. Får se hur vi ska gå vidare med detta, går för närvande inte att träna upp eftersom hela nervsystemet är helt slut så måste de vilas upp först..


Live today because tomorrow is not promised!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej kära du!! Lider me dig nu när valparna en efter en far till sina nya hem... :-/

Men det blir nog bra till slut o tur att ni har Star o Nike kvar o ma o pa har Nikita!! Längtar så tills vi ses igen så vi får se hur stora dem e då :)

Så tråkigt att du blivit sämre igen, det låter verkligen inge vidare..., men kanske bäst att vara sj-skriven ett tag så du får behandling o en chans att bli bättre. Ska tänka på dig!! Många Kramar fr oss!!♥

2011-03-17 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0