Aud Stokman

Ja nog finns de fruktansvärda människor ute i världen. Fick ett varnings mail via min annons på valparna om just denna kvinna från Norge som fått en dom som gör att hon inte har rätt att äga hundar pga djurplågeri. Men då domen föll sa hon i rätten att hon skulle flytta direkt till Sverige för att då kunna fortsätta med att bedriva avel här. Just nu har hon börjat annonsera efter nya hundar och försöker även köpa valpar till sin nya kennel. Är man intresserad av att läsa mer om henne och varna andra som bedriver avel så finns de väldigt mkt om man googlar Aud Stokman.

Från de ena till de andra så fick valparna komma ut i solen en sväng igår och busa me sin mamma. Och vilket bus de var, Ninja blev som en helt ny hund och riktigt lekte me dom. Som tur var hann jag filma dom så nu är även de förevigat. De små liven växer så de knakar och blir bara busigare och busigare. Hittade bort rivna tapeter här om dagen så en stor renovering av huset blir när dom busigast flyttar.

Nu ska jag fortsätta min lördag så jag får komma hem till både man o valpar!


Soliga hälsningar bunkern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0