Onsdag

Tror jag håller på att bli fullständigt vansinnig på valparna just nu. 100% energiknippen har de förvandlats och jag tror för en stund att vi alla har glömt hur de var att ha smått i huset. Nu råkade ju fallet vara som sådant att 4 valpar lyckas vara på 8 olika ställen på en och samma gång. Alltid nått rackartyg har dom på g... Men de är lite tjusningen me valpar =)

Varit hos läkaren idag och from måndag så blir jag sjukskriven för ryggen. Var värre än dom trodde och läkaren avbröt undersökningen för att inte förvärra smärtan. Blir vila och mjukstarta träning och mera mat. Hoppas på att få de bättre innan sommaren så jag orkar träna vovvarna rejält.

Första matchen för Lule slutade med vinst i förlängningen och vilken seger säg! Bara 3 matcher kvar så är ni i final grabbar. Ska väl försöka gå på 1 hemmamatch denna säsong iaf, får dock se hur de blir me den saken med tanke på ryggen.

Nu ska jag försöka göra ett försiktigt ryck i badrummet och röja upp lite grann sen ut me alla fyrbentingarna igen

Voff!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0