3e Maj

Nu var de länge sen en uppdatering igen, känns som att nu när jag är sjukskriven skulle de ju vara passande att uppdatera bloggen då tiden finns.

Fast de är klart tiden som inte går till valparna går oavkortad till att sitta i telefon med försäkringskassan, a-kassan, arb.förmedlingen och facket. Så frågan är väl egentligen hur i helvete man någonsin ska kunna vila upp sig och bli bättre när man stressar söder och samman pga att man aldrig får nån sjukersättning och liknande. Näe som sagt de som röstar för moderaterna nästa val borde få prova vara sjukskrivna och se vilket helvete de är. Som jag sa åt fk när jag ringde, tyvärr väntar inte företagen som skickar räkningar på att ni ska betala ut nå pengar.

Jaja förr eller senare så märker väl alla när samhället rasat samman att de inte riktigt var rätt sätt att handla på som våran regering gör just nu...



Så för att vända allt till de positiva så lägger jag upp några uppiggande våriga bilder!





Nick och Star myser ihop




Söte lille Star vill komma in




Så vill även lilla Nikita




Ute på promenad med mamma i skogen, alltid ett härligt äventyr!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej på dig kära Maria!!

Ja, fy f-en för allt tjorv med af, fack, f-kassan....! Förstår din frustation!!! Bara o hoppas att de int sitter vid makten efter nästa val oxå....

Men valparna de har vuxit o va sööööta de är!!

Bara vi nu ses snart....!

Kram, Kram till er alla!! ♥ ;-)

2011-05-04 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0