So much to do, so little time

Igår var en väldigt praktiskt dag, började med en sväng till flyget för att skjutsa mamma och pappa sen direkt till banken för att kolla ett ev lån till en kombi. När de var kirrat så blev de en sväng till audi och sedan volvo, på bägge ställenate kan fick jag säljarna att erkänna att man inte kan jämföra nån bil med bmw och dess körglädje. Gick därifrån med tanken om jag är en hopplös kund eller om säljarna inte är så jättebra...

Efter åkte jag hem för att göra nån nytta och sedan packa bilen med vovvar och mormor och sedan bege mig mot stan och läkaren. Därifrån bar de av mot Lerbäcken och ett besök hos lille Tayson med familj, delade med mig av lite tips om träningen på lill-killen. Sen avslutade jag och mormor stadssvängen med ett stopp på kvantum och blomsterlandet.

Väl hemma hade dagens påfrestning gett mig migrän av smärtan från ryggen så allt gick i slow motion. Men beslöt mig för att städa så de inte skulle vara så fluffigt på golvet av allt hundhår. Sen 2 tvättmaskiner senare och en god middag så kunde vi äntligen sätta oss i soffan och andas ut. Blev dock en tiidig kväll då strömmen gick kring 23 så kändes lite som back to the 1800's.


Helgen var riktigt bra, blev utflykt på lördag för hela familjen. Första stoppet blev på vårmässan där de bla var vinprovning som jag absolut inte kunde missa, så jag mamma och Patrik stod och smutta på så otroligt goda viner att de inte fanns nån gräns, blir ett besök på bolaget snart och inhandla de som gick att få tag på där. Sedan åkte vi vidare till boden och Retro Café. För att sen åka till de nya Tree Hotel. Och de må jag säga var riktigt läckert. Olika inspererade rum eller sviter som var byggda uppe i träd, lägger upp bilder nedan.






Första rummet/sviten riktigt läcker och en riktig utsikt




''Kråkboet'' ingång underifrån, kommer ner en trapp/stege




Det absolut läckraste av dem alla, spegelfönster runtom med 360 graders utsikt




Kantigt men riktigt snyggt




Även spegel under




Ufo inspererat rum svävandes i luften




Även här ingång underifrån




De sista men inte så speciella rummet inpererat av en kotte


Får väl önska mig en natt där i present eller liknande, priserna är från 2900-4200:- /natt så just nu när man är sjukskriven är de inte så lämpligt ;D


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!!

Vilken underbar , trevlig och upplevelserik dag ni verkade ha haft!!

Det var bara vi som fattades ;-), där i Boden och att vara med er på denna dag! Hade vart kul!

Kram!!

2011-05-12 @ 13:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0