Stooraa lass

Ja de sägs ju att choklad gör att man mår bättre så jag har fått en stoor Toblerone av Patrik som faktiskt funkar rätt bra när de känns extra tungt! Fast när de kommer till fk, af och de andra jävliga organisationerna så kan man nog behöva något ytterligare starkare än choklad dess värre..
 
Idag har jag satsat på att plåga mig lite så huset inte faller samman totalt så nu är tvätten strax redo för att hängas och övervåningen är snart färdig städad. Sen är de bara att ta tag i lite valpträning och de kan jag säga att de behövs, satan så de slåss, vet inte hur många ggr jag särar på dem och lika fullt så är dem på varandra igen, nått bra knep???

Igår kväll blev de att se biopremiären av Fast and furious , fast five var faktiskt riktigt bra. De var väldigt fartfyllda 2 h o 10 min, trots en del overkliga scener så var den verkligen värd pengarna och måste ses på bio. Trodde aldrig dem skulle lyckas med en femte film men den var faktiskt en utav dem bättre.


Och sist men inte minst en go bild




Blir att tjocka med lite Toblerone


Crea diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0