23 dagar kvar

Dagen börjar i lugnets tecken tackvare denna fantastiska foglossning. Tror jag kommer bli totalt knäpp av att inte kunna sova, för nu börjar det bli ganska jobbigt och inte blir man piggare heller. Tog en härlig blöt morgonpromenad i skogen me hundarna och trots att jag inte njöt nå vidare av den så är dom nöjda och belåtna för stunden och sover lugnt i varsitt hörn. (Tills jag drar igång med snabeldraken vill säga)

Blev en riktigt sen kvällshandling igår kväll på Ica Maxi och deras insperationskväll. Och de må jag säga vilket bra initiativ. Uppdukade långbord, med snittar, tårta, dryck mm. Dessutom hade dom Makeup artister för både Isadora & Loréal och hårstylist på plats. Konferencieren bjöd på underhållning och skötte sig helt utomordentligt och sist men absolut inte minst så var mamma på blomavdelningen där hon tillverkade buketter och svarade på kundernas frågor. På alla glada människor och trevlig stämmning så gick nog detta hem hos de flesta och man får verkligen hoppas att dom tänker göra om detta fler gånger. Tummen upp där Ica Maxi!! :)

Nu börjar det nog bli dax att ta sig i kragen och städa lite, med fyra hundar en gräsmatta som liknar en swimmingpool mer så finns det gott om sand, lera och torkat gräs i hela huset..


Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.

~Nalle Puh~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0