24 dagar kvar

Fantastiska torsdag, har äntligen fått lämna in bilen på byte av rutan så nu kankse jag kommer kunna köra utan att göra mig 1 dm längre eller en kortare. Gäller att passa på att fixa upp bilen innan bebben kommer, så allt sånt oxå är klart. Så i helgen blir det lite mera bilfix men då är det allt min underbara Patrik som ska få hugga tag i den. :)

Efter en stressig och tidig start på morgonen så blev det en sväng till jobbet, har ju väldigt svårt att hålla mig borta från jobbet så åkte för att hjälpa mamma några timmar och det passar mig alldeles perfekt att få komma ut och pyssla lite i min egna takt.

Har hittills varit en ganska fin dag med sol och man börjar faktiskt tro på att de kanske blir någon slags vår till slut men ska väl säkert komma mera snö eller regn i natt så man ska nog inte hoppas på för mycket ;)

Näe nu ska jag försöka få till någon slags middag åt familjen så mamma hinner tillbaka till jobbet för Insperationskväll och mingel på Ica maxi.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0