27 dagar kvar

Ja nu har jag äntligen lyssnat på kroppen vilket jag egentligen borde ha gjort för flera veckor sen. Överlämnade jobbet åt mamma i torsdags och tog mammaledigt. Så nu handlar det om att få iordning allt, vila upp sig och förberedning för det som komma skall.

För nog tyckte jag att jag hade koll på allt som skulle finnas och saker som är bra att ha gjort och veta men konstigt nog så är det ändå en massa som kommer över en hela tiden. Så nu är det bara att börja skriva listor.

När jag sitter här vid köksbordet och tittar ut när de snöar och tänker tillbaka till förra året, då var det i princip ingen snö kvar och mellan 15-20 grader under dagarna. Nu har snön mer eller mindre vräkt ner i en veckas tid och jag kan inte tänka mig att den ska hinna bort innan första maj. Kanske blir den kortaste våren och längsta hösten på väldigt många år..

Nä nu är det dags för en promenad med hundarna och sen ta sig i kragen och börja ordna med saker och ting, sedan det fantastiska uppgiften, vad ska vi äta till middag?!



När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra.

~Nalle Puh~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0