Världens bästa fästman

Ja kan man säga nått annat än att jag har världens bästa fästman?! Tack vare min handyman så har han fixat till bilen min så idag gick den igenom ombesiktningen och nu är den fit for fight och redo för sommaren. Kan andas ut för nu!

Efter en tidig morgon på besiktningen och en underbart härlig morronpromenad med boppisarna så blev det jobb för min del naturligtvis gratis så som vi brukar göra för varandra. Kan ju inte lämna mamma på Valborgsmässoafton med 3 butiker och inventering, och när man inte är tvungen att jobba så är det väldigt enkelt och tiden går fantastiskt fort. Dock tycker inte kroppen att det är lika enkelt och roligt men jag är ju inte heller riktigt känd för att lyssna på kroppen.

Kvällen kommer att spenderas i lugnets tecken med familjen, grillning och riktigt go mat. Tyvärr så har det börjat blåsa en hel del så blir då ingen majbrasa för våran del (kan behövas skoteroverall och underställ isf).

Nu är det dax att få iordning sig själv så man får piffa till sig lite :)

Trevlig Valborg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0