Hem ljuva hem!

Efter en tokstressig dag som började med att jag försov mig så kan jag äntligen sjunka ner i soffan och pusta ut. Måste säga att de är fantastiskt skönt och som grädde på moset så gjorde jag mig en moccha i våran nya kaffemaskin. Bröllopet börjar närma sig och jag vågar inte ens prova klänningen som jag beställt, hoppas att inte magen börjar växa i sista minut. Hittills har jag iaf klarat mig, så efter nästan 23 veckor så syns de inte att de är nått, så jag är nöjd. :) I helgen är jag äntligen ledig så då blir de att fixa de sista inköpen och även kläder åt Patrik, sen måste en frisyr utprovas oxå :) Nu ska jag fortsätta min myskväll i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0