16 dagar kvar

Godmorgon! Ja 16 dagar kvar och kroppen klarar knappt av att stå upp, kan inte fatta att det kan slå om så totalt från en dag till en annan. En fullspäckad dag ligger framför mig med bla storstädning av nedervåningen, div aktivitet av vovvarna, sy tyget till skötbordet och lite bakning. Ska göra mitt bästa att hinna allt före halv 4...

Igår kom Sandra förbi så vi fick luncha ihop och surra lite, riktigt trevligt att se henne och hennes sprudlande energi. Efteråt åkte vi in till stan så jag fick se de lilla nyförvärvet Ghandi en så otroligt söt Labradorvalp på lite drygt 8 veckor. Blev lite lagomt sugen på en valp men tror inte det är så populärt om jag kommer med en 5e hund, då får nog jag och hundarna flytta till ett eget litet hus. Får räcka med att åka och snusa på Ghandi ist.

Näe nu blir det en kopp kaffe och sen ska vi alla ta och göra ett ryck för dagen innan husse och resten kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0