18 dagar kvar

Känns som att tiden bara rusar iväg och jag inte riktigt hinner med..

Efter ett par dagar ''extra helg'' så är de tillbaka i de gamla vanliga igen, fyller dagarna med städning, vovvar, tvätt och förberedelser. Äntligen har jag börjat att packa BB-väskan så att nått ska vara klart ifall det skulle bli lite stressigt på slutet.

Tänkte att jag även skulle börja sy tyget som ska sitta på skötbordet så det snart går att ta in det och börja fylla upp med alla saker. Sen kommer ju även att bädda iordning sängen, men genom att skjuta på det så har jag fått för mig mer eller mindre att tiden inte går lika fort till dagen D.

Idag har varit en riktig ute dag, började med att ta ut hundarna i 3 rejäla timmar så dom skulle tröttas ut lite. Ända problemet med Border Collies är att ju mer aktivitet dom får ju piggare och mer energi får dom oxå.. Sen efter städning och tvättning blev det en snabb sväng in till stan och inhandla lite babykläder med mamma. Vi kom ju på att det börjar bli dags att skaffa lite grann så vi åtminstone kan ta hem ''lillet'' från BB :)

Så nu är det dax att skriva färdigt sista lönerapporten och milen sen är jag nog ganska klar med mitt jobb innan mammaledigheten och kan slappna av lite grann, fast att inte jobba det saknar man ju iaf. Sen tar jag kväll i soffan efter en mkt effektiv dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0