6 dagar kvar

Och ett jävla pissväder är vad det är. 1 enda dag kan det få vara vårväder sen slår det om och blir höst igen, 14 maj och snön har inte ens hunnit försvinna. Allt detta med klimatförändringarna och globaluppvärmning kan dom köra upp nånstans, näe köra mera bil så vi här uppe får lite längre somrar det är min melodi från idag..

Oj vad vädret kan inverka på humöret, helt klart men får väl skylla på att jag är gravid oxå. -har ju förvånat alla med att varit på så bra humör utåt hela tiden och inte lättretad osv, men det tar jag igen nu på slutet så watch out!!

Idag ska vi iväg och skriva under faderskapsintyp på socialen och sen blir det en välförtjänt lunch med älskligen, så jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0